Hocam bana siz konuyu yanlış anlamışsınız geliyor. İyzico size müşterinize iadeyi İBAN ile yapın demiyor. İyzico hesabınıza EFT ile para yatırın, sonra panelden iade yapın diyor. Ben çokça kez iyzico'dan iade-iptal yaptım hiç böyle bir problemim olmadı. Bakiye eksikse iyzico'nun banka hesabına para gönderiyorsunuz o sizin bakiyenize yansıyor onunla iade yapıyorsunuz. Zaten eğer müşterinin parası size daha gelmediyse direkt panelden iade edebiliyorsunuz. Belki ayda 1-2 kez yapıyorumdur bir kez bile dediğiniz olaylardan biri olmadı.