Motorcunun yeri iki araba arası değildir. Şeridini takip edip bir araçta olduğunu bilen motorculara ceza yazılmaz. Ama uyanıklık yapıp aradan gitmeye çalışanlara bence yazmaya devam etsinler. Ayna kıra kıra gidiyorlar
videodaki kişiler o yüzden ceza yemiyorlar (savcı mı vali mi neyse yanından hızlı ve abartılı egzozu bastırarak geçiiyorlar karşı taraf anons geçiyor yakalayın diye)
Motorcuların araya girmesi etik değil evet haklısınız ceza konusuna gelirsek hiç ceza yiyene denk gelmedim mantıksız buluyorum yapacak bir şey yok