Çoğu motorcunun eşkiyadan farkı yok. Düzgün sürenler de var zaten onlara kimse bir şey diyemez ama motorcu video açmış adamı sıkıştırıyor önüne felan atlıyor vurunca damın camına aynasına her yerine saldırıyor. Çoğu eşkiya. Benim gözlemlediğim bu. Polisler de sıkı kontrol etmese iyice cehennem olur yollar.