bir süre abra a7 13.1 kullandım kullanmaz olaydım. Fandan başım ağrıyordu o derece ses yapıyordu. Undervoltage yaptım, throttlestop ile cpu frekansı düşürdüm yine bana mısın demedi. benim pişmanlığım oldu.