BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Motorcunun yeri iki araba arası değildir. Şeridini takip edip bir araçta olduğunu bilen motorculara ceza yazılmaz. Ama uyanıklık yapıp aradan gitmeye çalışanlara bence yazmaya devam etsinler. Ayna kıra kıra gidiyorlar
Türkiye gibi bi ülkede şeritte giderseniz pestil olursunuz.Bolca bununla ilgili video atabilirim ayrıca motosikletin trafikte kaldıktan sonra ne gibi bir anlamı kalıyor? 15 senelik trafik tecrübem var yorumunuz afedersiniz çok absürt geldi hiç unutmam ilk zamanlarım avrupa yakasına geçerken trafikten araçların arkasından gidiyordum yunus polisi emniyet şeridinden gitmemi söyledi hem kendi güvenliğin hemde araçlar için emniyet şeridinden git demişti.Madem şeritte gitmediği için ceza yazılıyor ülkemizde neden emniyet şeridinden giden motorculara ceza yazılmıyor? Emniyet şeridinde neden edsler arabalara ceza yazarken motosikletlilere yazmıyor? Ayrıca büyük cc motosiklet trafikte beklediğinden harareti yükselirBunun gibi bilimum örnek sayabilirim.
https://www.youtube.com/shorts/eE0sd...?feature=share

https://www.youtube.com/watch?v=JNGD9AAIfFU