SNDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1-2 hafta önce samsunda yaşandı aşağıdaki olay ve beni çok duygulandırdı. Polisin sözlerine kulak verin. Beline silah takan polat alemdar oldum sanması gibi motora binen kendini yarış oyununun içinde sanıyor. Braaz empati yapalım. Ne sizin polisi veya araç kullananları suçlamanız doğru nede benim tüm motorcuları suçlamam doğru.


https://www.youtube.com/watch?v=q820T6gIHF4
evet görmüştüm bu videoyu her polis böyle değil ama motorcularda da suç var da hepsi de bunu yapmıyor adam normal devam ediyor polis peşine düşüyor falan fistan