1-2 hafta önce samsunda yaşandı aşağıdaki olay ve beni çok duygulandırdı. Polisin sözlerine kulak verin. Beline silah takan polat alemdar oldum sanması gibi motora binen kendini yarış oyununun içinde sanıyor. Braaz empati yapalım. Ne sizin polisi veya araç kullananları suçlamanız doğru nede benim tüm motorcuları suçlamam doğru.
https://www.youtube.com/watch?v=q820T6gIHF4