birde şu var, şehir içinde normal şeridinde gidiyorsun tali yoldan, tek şerit ortalamış gidiyorsun, yandan bi motor dııııt basıyor kornaya. Şeytan diyor kır üstüne girsin bariyerlere. Suçluda olmazsın. Hayır yol vermek zorunda mıyım? motorunda araçlar gibi şeritte aynı araç gibi gitmesi gerekir. İki araç arasında gitmek riskli geliyorsa kenardan araç geçmeden gider. Ama bizimkiler tüm parasıyla motor alıp tüm yolların onun olduğunu zannettiği için böyle davranışlar sergiliyorlar. Polislerimiz de haklı olarak hepsine suçlu muamelesi yapıyor.