ItzFraude adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke şu an kalkıp gelme imkanım olsa ama yakıt fiyatları + zaman hocam
Otobüs ucuz hocam 😅 ben otobüs kullanıyorum hep yapicak bişey yok