fiziksel hattınız çöp duruma gelir e sime geçince bayiye gidip işlem yapıp e sime geçiyorsunuz. Telefona QR kod tanımlaması yapıldıktan sonra telefonda sim kart namına bişey olmuyor fakat şebekeniz oluyor diğer fiziksel hattınız da iptal oluyor.
Telefonda 2 adet imei var şuan imei 1 de fiziksel sim var bu imeinin süresi bitince kapanınca E simi 2. imeiye attırmak istiyorum mu demem gerekiyor