Hocam konudan ayrı ancak ben de kılıf tasarlayıp satmak istiyorum. Baskı ve ürünü kendin yapmayacağım sadece tasarımı yapacağım.
Bir kılıfın maliyeti ve baskının maliyeti nedir? Ortalama bir fiyat verebilir misiniz?
Teşekkür ederim şimdiden.
Çok açık bir pazar, tamamen tasarımının kalitesiyle gerçekliğiyle ve özgünlüğüyle alakalı satışı getirisi. Piyasada çok fazla kılıf satan işletme var. Araştırma yaparken makina aldık tutmadı yapamadık. Kurtarmıyor gibi kelimeler çok duydum. Tahtakaleden fiyat alabilirsin kılıf için. Ben kılıfları toptan aldım ve tanesi 0.7dolara geldi. Kullandığım kılıf lansman kılıf. Sadece iphone modellerinde baskı yapacağım. Bu iş için UV Makina alabilirsin. Çok kaliteli bir boyayla işçi giderleri (makinada sürekli biri durmalı) 1 Adet kılıf masraflar dahil 4.5-5₺ Arasına mal olur belkide daha az. Ben ilk başta makina almayıp yapsam mı diye çok düşündüm ama amortisman gideri ço kolduğu için dijitalciler 30TL Civarı fiyat verdi. Kullandığın boyanın markası da çok önemli. Kılıfın istediğin kadar kaliteli olsun boya kötüyse çatlama yapar. Eğer tasarımı ben yapayım sen bas gönder gibi dersen fason işde alacağım benimle iletişime geç sana yardımcı olurum bu konuda.