Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bi yer buldum 40 tl kargo +20 tl gelip alıyorlar vergi levha felan istemiyor direk gönderiyor yurtiçi kargo bizim burda iyi fiyat mi sence
Hocam şu anda fiyatlara çok uzağım misal pandemi döneminde 50 kg masayı 160 TL ye yolluyordum Ankara'ya. Gelip alma fiyatı da yoktu. Günde bir defa saat 14.00 da alıp giderlerdi ürün varsa surat kargo. Açıkçası o fiyatlar bana yüksek geldi giyim için. Belkide ucuzdur bilemedim. Sizin yapacağınız çevrenizdeki kargolarla gidip görüşmek günde misal 10 aylık 300 kargo çıkartıyorum max. Ne yaparsınız kapıda ödeme fiyatını konuşun gelip alma durumunu konuşun PTT kargo varsa onlarla da görüşün daha uygun olabilir.