Öncelikle hayırlı olsun ve bol kazançlar diliyorum size.

Kargo konusu ciddi bir sorun maalesef. Şu anda pazaryerlerinde satış yapanlar için en uygun fiyat veren firma MNG Kargo gibi duruyor. Ancak size en yakın kargo şubeleri ile görüşmenizi öneririm. Ancak indirim alabilmek için kargo firmalarına günlük veya haftalık belli bir adette kargo vereceğinizi beyan etmelisiniz ki size indirim yapabilsinler. Ancak şonun ötesinde bir indirim almak çok zor.

Geçen günlerde PTT ile bir dosya gönderdim il içi 60 TL tuttu. Siz düşünün artık gerisini.