ben olsam website derdim, çünkü pazaryerleri tam bi batakhane elinizi verip kolunuzu kaptırıyorsunuz komisyon çok fazla, cezası vs kullanım bedeli derken ufak ufak aylık 5-10 bin derken yıl sonu bi bakmışınız total paraya gelir gider kafa kafaya iş yaptımda kazandım diye oyalanırsınız, şuanki kar marjları aşırı orantısız adaletsiz tek avantajı içeriği girdiğin an daha milyonlarca kişiye erişiyorsun, getiriside götürüsüde çok tartışılır, günlerce tartışırım ama bence hala en mantıklısı kendi web siten, ben olsam siteye fazla para gömmem wo-commerce yada opencart kurup seoya para basardım, hatta azıcık bi bütçe daha ayırıp bi kaç fenomene ürün inceleme (bedava ürün) karşılığı instagramdan link - story attırırdım.