bence ikasa vs boşa para verme woocommerce kur tutarsa devam eder daha iyi bir platforma geçersin
ikastan paket alınmıştı site hazır hocam
Biraz adwords de lazım değil mi hocam?
Her zaman için Web sitesi bence daha mantıklı. Trendyolun artıları yok mu? Kesinlikle var. Ancak gider kalemleri çok fazla.
-Komisyon Oranları
-Ceza Oranları
-Platform Kullanım Bedelleri
-Ödeme Sürelerinin uzunluğu ciddi sorun.
Ancak bu gider kalemlerini altalta topladığınız zaman gerçekten web sitenize yatırım yapsanız aslında daha ciddi bir oranda kar edersiniz. Trendyol çok ciddi bir pazar. Ancak müşterilerin iade oranları vs de eklenince işin içinden çıkmak bazen imkansız oluyor. Ancak yine de tabi size kalmış bir durum. İyi araştırıp karar vermek lazım .
Not: Herkes İkas'a yönelmiş durumda ancak bencede İkas'a o kadar para vermek mantıklı mı bilmiyorum. Farklı platformlar denenebilir bence. Yine de siz bilirsiniz tabi
teşekkürler hocam
Reklam bütçesi ile doğru orantılı olarak websitesi
adwords mu hocam yani?