DomainBRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
50 liralık alanlar gelmeden ben gideyim iyi forumlar
Kaç kurtar kendini hocam

Typography adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse TL olarak bakmıyor artık ticarete. Antep fıstığını da 20 USD'ye bağladı perakendeciler. TL kaç olmuş çok önemli değil. Yeni Türkiye ekonomi modeli böyle bir şey herhalde.
Maalesef maalesef