Neye göre kime göre? Codecanyonda geçenlerde bir script gördüm adam tanesini 500dolara satıyor ve şimdiye kadar da 3.400 tane satış yapmış. Mesela bu adam tek bir scriptle dediğin rakamın bile üstüne çıkmış. Aynı scripti burda satmaya çalış forumda kimse 500tl bile vermez. Yani demek istediğim çok para istiyorsan sanalda da reelde de global çalışacaksın