cemvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
demo bozuk, çalışan bir demo alabilir miyim?
Selamlar hocam,

Orius, yeni bir versiyonu olan V2 ile uzun bir zamandır yayında.

İnceler misin,
https://www.r10.net/script-satisi/27...-8764-api.html