Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o bölüm bendede yok kayıt ol dedim bekleme listesine alındın dedi.
şimdi dediğini yaptım arşivden bi gönderi çıkardım aktif ettim bakalım yarına gelecekmi.
bende de öyle olmuştu birkaç güne geldi.