OnurKARAPINAR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam. Ben bu şekilde yaptım oldu
o bölüm bendede yok kayıt ol dedim bekleme listesine alındın dedi.
şimdi dediğini yaptım arşivden bi gönderi çıkardım aktif ettim bakalım yarına gelecekmi.