HayroLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni gectim 11 sanki bir sorun yok gibi stabil calisiyot
Ben de aynı şekilde 11 proya geçtim. 1 saatir kullanıyorum bir sıkıntı göremedim. Daha oyun oynamadım günlük işlerimi yaptım ama hoşuma gitti hoş bir işletim sistemi olmuş