merhaba yanlış anlama ama kimse bu konuda sana yardımcı olamaz neden mi ?
1. Sorumluluk göndericeye aittir bu yüzden gönderici sana bir kod verecek sende o firma aracılığı ile göndereceğin için yani aracı firmanın adı gececeği için sana bu konuda yardımcı olmaz zordur.
2. tanıdık birisini bulmanı tavsiye edebilirim , çünkü seni tanıdğı için en azından bir güven oluşmuştur.
3. buradaki kargo anlaşması olan kişi yada firmalar kargonun içini görmedikleri için bilmedikleri için sıkıntı olur.