Son 2-3 aydır borsadayım. Vadeliden daha fazla getirisi oluyor genel olarak. Ama enflasyonun altında kalıyorum muhtemelen. Aylık %5 kazansan dahi yıllık %60 yapıyor. Vadeliden fazla , enflasyondan daha az oluyor. Hiç yoktan iyidir diyorum. Tabi parayı bir mala mülke bağlamak daha iyi seçenek. Lazım olur diye bunuda yapmıyorum.


Enflasyon TL değer kaybı . yatırımcı çekme çabaları derken borsa genelde yükseliyor haliyle , düşüş olsada tekrar artış oluyor. Ama bu daha ne kadar devam eder bilinmez.

10-20k bütçe ile borsada kazanç düşük olur ama kardeşim 40k ile borsada haftada 500 TL - 1000 TL civarı kazanıyor. Ama bir ters düşersen 1-2 ay hisse yükselecek diye beklemen gerekir.