Geçen pazar 10'dan 11'e geçtim. 10'da açılan oyunlar 11'de açılmıyor hatta steam bile crash yiyordu. Örnek: Forza Horizon

Akşama tekrar 10'a geçtim, dünya varmış.
11 önermiyorum açıkçası. 2 sene oldu sanırım ama hala erken bence.