Cevaplarınız için çok teşekkür ediyorum. sistem Windows 11 desteklemediğini söylüyor bu nasıl çözebilirim.
Bu gibi durumlarda TMP devre dışı bırakman gerekir. Bunun içinde Windows 11 kurulum aracını indirip, usb bilgisayara takarak direkt kurulum belleği (USB) oluşturabilirsin. Aşağıda ki video işine yarayabilir yada buna benzer şekillerde aratarak farklı yöntemler bulabilirsin.
https://www.youtube.com/watch?v=lHx7Z7SIaUM
Bana da sürekli W11 yükseltin uyarısı geliyor, fitneyi sokuyor aklıma

Şu sıralar W11'e geçesim var, biraz daha araştıracağım stabilse eğer geçiş yapacağım.