kadirflance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonra lisansla 11 proyamı yükseltmem gerekiyor
Hangi w10 sürümünü kullanıyorsan onunla geçiş yapabilirsin (pro ise 11 pro yapabilirsin) , zaten lisanslı ise lisanslamana gerek kalmayacaktır.