Merhabalar, 3 ay önce oluşturmuş olduğum hesabım da özel mesajlarda Tema değiştirme, gizli modda konuşma gibi özellikleri ne yaptıysam aktif edemedim. Bu sorunun çözümünü bilen var mı acaba?