IGAcademy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
100 TL için girmek bence mantıksız. Kripto sakat bir iş, bu işin en profesyoneli de kaybedebiliyor. Yani bu söylediğimi anlamak için kriptoya yatırım yapan çevrendeki kişilere sorular sor, ben kime sorduysam pişman ve zararda.
Borsa hakkında ne düşünüyorsunuz peki ?