Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paramı harcayacağıma bir yerde yatırım yapmak istiyorum sizlerin tavsiyesi nedir ?
Benim her zaman düşündüğüm fakat bir türlü o fikri uygulayamadığım bir fikri söyleyeyim size hocam. 5.000 ilk bir hisseye yatırıp daha sonra elinize para geçtikçe o hisseden daha fazla alıp, hisse üzerinde birikim yapabilirsiniz. Aynı an da hem yatırım yapmış olursunuz hem de para biriktirmiş. Hisse düşerse hem ortalamanız düşecektir aldıkça yükselirse de kazanacaksınız zaten ama bu dediklerim uzun vadeli şeyler. Kısa vade bekliyorsanız bu ücretler çok düşük kalıyor hocam.