Enerji hisseleri güzel ilerliyor ama er yada geç bu düzletmeye gidecektir. Orta ve uzun vadede üzmeyecek hisseler KESİNLİKLE YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR.

Kendi portföyümde de olan hisselerdir.