Ben şunu net olarak söyleyebilirim ki, tabi bu benim şahsi inancım uzun ilişkisi olan veya evlenen insanların iki taraf içinde karşı cins arkadaşı olamaz aga. Karımın asla erkek arkadaşı olamaz, benim de kadın arkadaşım olamaz. Buna gericilik der birileri , ve bunu diyenler de genelde medeniyetçi olan kişiler. Güvenle alakası yok bu durumun bu arada. Kadın erkek arasına seviyeli bir mesafe koyabilseydi bugün haberlerde o olaylar yaşanmazdı. Konuş hocam, benim hayat görüşüm böyle erkek arkadaşın şuan ve evlenince olamaz de, karşı çıkarsa hayat görüşüne karşı yaşayan bir insanı zorlama. Sonra sen de o da üzülürsünüz.