Konu
İngilizcesi iyi olanlar hangi kalıp doğru?
04-08-2023, 11:04:40
#6
Sazlon
Qui non proficit, deficit
EnginAYDIN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Follow us and join our team desek daha mantıklı olmaz mı
KupeliHoca adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
"Follow us and join the team" en doğrusu bu. İsterseniz "Follow us and join our team" de diyebilirsiniz.
Edit:
Aklın yolu bir
Bende katılıyorum kervana, kesinlikle daha tatlı olur