Bir kişinin böyle bir deneyim yaşaması bütün konyalıları etkileyen bir durum değil, Profilinizde Sivas yazıyor diye sivaslı olduğunuzu düşünerek şunu söylüyüm bence cumhuriyet üniversitesinde okudum o teknokentteki firmaların insanları nasıl sömürdüğünü çok kez gördüm asgari ücret bile vermeyip ama ben bunu sivaslılara yormuyorum hocam.
Dün açılan bir konu üzerine espirine söyledim, sömürü düzeni her yerde var sadece Sivas veya Konya'da değil.