Bir kişinin böyle bir deneyim yaşaması bütün konyalıları etkileyen bir durum değil, Profilinizde Sivas yazıyor diye sivaslı olduğunuzu düşünerek şunu söylüyüm bence cumhuriyet üniversitesinde okudum o teknokentteki firmaların insanları nasıl sömürdüğünü çok kez gördüm asgari ücret bile vermeyip ama ben bunu sivaslılara yormuyorum hocam.