aim_fakiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10'da mouse topu çalışmıyor, diğer sitelerde çalışıyor çözümü nedir acaba ?
Arada bir bendede oluyor kapatıp açınca genelde düzeliyor hocam