Korna sesleri, bağıran insanlar, yer veren veya vermeyenlere kötü bakışlar, yolda omuz atışlar...
Olumsuzun ve kötünün ardı arkası kesilmez. Kötü, hırsız, geçim kaygısı, parasızlık ve nicesi dünyada hep vardı. Var olmaya da devam edecek. Sakinleşmenin, değerleri hatırlamanın, küçüğü sevip büyüğü saymanın vakti yok bu bizi biz yapan şey aslında. Daha bugün ufak bir yol verme olayı yüzünden insanlar birbirini öldürüyordu az daha önümde. Sakinleşip kendimize gelmenin bir zamanı gelmedi mi?