Luwexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Disney yayınlamayacağı için Fox yayınlayacak.
Irkçı Ermeni ve Rum lobilerinin kendince bedavadan prim kasma derdinde olduğunu düşünüyorum. Şu hayat pahalılığında Atatürk dizisi söz konusu olsa bile uzun vadede kaç kişi Disney aboneliğini kaç aylığına razı gelir? Dizinin bütçesinin ciddi boyutta olduğu ve büyük emekle çekildiği söyleniyor. Haliyle Netflix aboneliğinin bile çeşit çeşit farklı türden, Netflix Original içerikleri ile ilgi - talep sorunu yaşadığı bir devirde Disney'in tek bir dizi ile şansı çok daha düşük.

Bir de pek farkında değiliz veya umursamıyoruz lakin son 4-5 yıldır Avrupa, Abd ve Asya ülkelerinde kamuoyu - toplumsal imajımız 10-15 yıl önceki gibi olumlu değil. Nasıl 10-15 yıl önce bizde dost Avrupa, komşi Yunanistan, müttefik Abd kamuoyu algısı ideoloji - politik görüş fark etmeden toplumun çoğunluğunda yaygındı agresif bir şekilde değişim - dönüşüm geçirdik, aynı görüş ve önyargı dönüşümü bu ülkelerde de yaşandı ne yazık ki.