Forumda 100₺ altı dolandırıcılara işlem yapılmıyormuş. Günlük 10 kişiyi 90₺ den dolandırsanız 900₺ para kazanırsınız ve hiçbir hak iddaa edemiyorsunuz. Birisinden 70 ₺ ye kod satın almıştım ama ben kullanamadan bana verdiği kodu başkasına satmış, şuan elini kolunu sallaya sallaya forumda geziyor.
az önce konuyu okumuştum senin
adam itirafta etmiş kodun kullanıldığına dair
forumda ki 100 tl altı şikayet yasak
durumuna sığınıp üzerine yatmaya çalışmaz umarım
telafi eder.