canyucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam köle misin zorla çalışacaksın İşten çıkmak için ihtar versen yasal açıdan yeterli olur.
Çıkış vereceğimi söyledim sadece.
yasin26es adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ihbar süresi verebilirler hocam o tarihten önce çıkarsanız ücretinizden kesilir yada o kadar gün çalışıp çıkabilirsiniz.
googleden baktıgımda çıkan ihbar süreleri ;

Kıdem süresi 6 aydan az olan işçi için ihbar süresi 14 gün, Kıdem süresi 6 ay ile 1,5 yıl arası ise ihbar süresi 28 gün, Kıdem süresi 1,5 yıl ile 3 yıl arasında ise ihbar süresi 42 gün, Kıdem süresi 3 yıldan daha fazla olan çalışanların ise ihbar süresi 56 gündür.
6 aydan az, 15 gün önceden söyleyeyim dedim. Bakalım bu ayın sonunda çıkmayı düşünüyorum.