Herkes eğitim satma peşindeyken bilgi ve tecrübelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim.
Bende bir süredir araştırıyorum ancak çok bir sermayem yok bu yüzden dropshopping ile başlamayı düşünüyorum. Bunun için herhangibir şirket açmam gerekli mi, açmazsam vergi olayı nasıl oluyor bu bizi sıkıntıya sokar mı, gördüğüm kadarıyla ebay da vergi direk kesiliyor satış sonrası gelirden. Amazonda da böyle midir?
Vaktiniz varsa Bir günlük gelen bir siparişinizin adımlarını fotolayıp adım adım göstermeniz mümkün mü?
Tekrar teşekkür ederim bilgi paylaşımınız için.