Değerli @ufe; ile script hakkında anlaşma sağladım. İstediği projeyi sıfırdan kendim kullanıcakmisim gibi hiç bir kod masrafından kaçırmadan yazdım, kendisi her hangi bir arayüz istemediğini belirtti fakat ben tam anlamıyla sistemi anlaması ve kolaylaşması adına yazılımında bootstrap da kullandım.

Twitter api arayüzünü v2 ücretli yaptığı için ben kendime özel yazdığım TwitterOAuth Classlarını 0 dan yazdığım projeyi(kütüphane) yi kullandım. Gerek Twitter API problemleri gerek ise benim kişisel sağlık sorunlarından ötürü teslimat süresi gecikti, profilime - puan gönderdi. Gönderdiği puan da tamamen haklıdır. Fakat ödediği ücreti iade almak istemediğini belirtti. Ben kimsenin ücretini hak etmediğim surece alıp gasp etmem. Ben +10 yıllik twitter API bilgim ile bu Script ile baş edemedim, cidden web üzerinde twitter apiyi jSON parset şeklinde kullanip flow acces token üretebilecek yazılımcılar Uğur bey ile iletişime geçsin. Sevgili @ufe; rica etsem bana WhatsApp üzerinden IBAN bilgilerinizi gonderir misiniz, hayırlı akşamlar dilerim.