Merhaba herkese mesleğim yazılım diyince iphone niye kullanmiyorsun falan filan diyorlardı iphone aldm bundan 7 ay önce pişman oldum bu kadar berbat bi telefon olamaz diyebilirim tabi bu benim görüşüm her neyse pasaport kaydı yaptirdim yaklaşık 1 veya 2 sene sonra herhangi bi hat takılıp kullanılabilir şuanda sadece benim ek aldığım hat ile kullanilabiliyor 256 gb beyaz renk fiyat konusunda bilgili arkadaşlar yardımcı olabilirmi?
-------
Yukarıdaki yazıyı okumak istemeyenler için:
iphone 11 pro 256 gb pasaport kayıtlı ne kadar eder?
Vtnda çalışan arkadaşım deli gibi iphone 11 topluyor hocam. Fiyatından ziyade şuan o telefonu o dahil alan çıkar mı sanmıyorum. Fiyatı sordunuz 17-21 arası genellikle