Saldırı yapıp sunucuya erişeceğini zanneden arkadaşlar sağolsun shell atıp girmeyi denemişler o yüzden konuyu kapatıyoruz.
Lütfen bir şeylerin demosu paylaşılınca bu tarz yaklaşımlarınız olmasın