Ben mağaza bağlı içerik üretici hesabına aldım.Ancak kimlikteki isim ve profildeki isim aynı olmalı,profil fotosu da kimlikle uyuşmalı.Yoksa imkansız.Zaten 15 Ağustosta mağaza kalkıyor instadan
Birebir aynı olmasa sorun olur mu hocam? O bahsettiğim gibi A. Berkay Çırak gibi yapsak? Bir de bir defa red yediğimizde ikinciyi yapamıyor muyuz?