MedyaXX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Sıcaklar malum ev içerisinde odalar arasında taşıyabileceğim kaliteli bir soğutucu arıyorum. Evin sıcaklığı 30 dereceyi gördü tüm gün güneş alıyor ve epey bunaltıcı oluyor. Kullandığınız tavsiye edebileceğiniz ürünleri yazabilir misiniz?
@Sosyalabi7;
Merhabalar hocam,
Aynı durumdan mustarip olduğum için belki 1 ay klima araştırdım, gezdim baktım ve sonunda karar verdim.
Hem salona hemde yatak odama aldım biri 12.000 BTU diğeri 7.000 BTU gayet memnumum.
Hem WiFi hem İyonizer hem İnverter hem de F/P ürün gerçekten.
Klima almak değil de taktırmak önemli, alsanız da stok gerçi bulmak zor oluyor, takmak için 2 hafta sonraya randevu veriyorlar hocam.
Ama kullanımıma göre uygulaması da var gayet memnunum valla iyiki almışım hatta 1.000 TL zam gelmiş ikisine de geçen hafta almıştım.
Salon 22 m2 Dublex - Yatak odası 15 m2 yeterli oluyor. (Tabi üst kat soğutmuyor o ayrı)
Vestel Flora Doğa Inverter 072 7000 BTU Wifi Klima | Vestel
Vestel Flora Doğa Inverter 122 12000 BTU Wifi Klima | Vestel