AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Marka olarak ne kullanıyorsun hocam ?

Siz marka olarak ne kullanıyorsunuz hocam ?

😅 Markası ne hocam sizin kullandığınız parfümün ?

Bende pek inanmadım zaten de 😂
Prada luna rossa
Versace dylan blue (tercihim genelde bundan yana)