Hocam biz 20 günde almıştık sadece darlayın adamları. NVİ'yi arayın şikayetvarda şikaye oluşturun. Vizenize başvuracağınızı ve acil kaydı oluşturmalarını söyleyin hemen gönderiyorlar.