Dün aynısını yaşadım adamın işletmesi spamlı yorum düşmüyor diye tutturdu benim çalıştığım işletmeye düşmesi lazım diyor

. 3 farklı yurtdışı işletmesinde denedim bende hepsinde düştü hala inanmıyor işletmesinin spamlı olduğunu. sonra dedim peki ozaman girmediğiniz hesaplara iade geçeyim uzatmayın dedim. yok girdiğim hesaplara da geçiceksin iade yoska yasal işlemler başlatırım r10 un güvenlik moderatörüyle çalışıyorum eline r10 dan atılma mesajı gelince görürsün diye ithamlarda bulunuyor 1 saat boyunca etmediği küfür kalmadı. aynı şahısla sorun yaşamış olabiliriz

ücret iadesi geçip engelledim hesaplar da sende kalsın dedim uzun bi mesaj geçtim yaptığının yanlış olduğuyla ilgili ücret iadesi geçip özür dilemiş :d. devamlı müşteriler dışında çalışınca böyle durumlar olabiliyor takmayın sizde hocam baş ağrıtırlar sadece
Hocam anlamadığım nokta şu 😂 kazanılan para oldukça düşük kar marjı vs. hani her türlü garantiyi verince bizim kazanç durumu söz konusu olamaz dediğin gibi işletmeler de spam düşebilir her şeyin garantisini biz veremeyiz ki sonuçta Google bu. Geçmiş olsun hocam
gmail işi için katı kurallar getirilmeli bence sms onayın vs. kimse garantisini veremez çünkü google onaylamıyor sürekli hesap açımını ve ticaretini.
Olabilir hocam