Dün aynısını yaşadım adamın işletmesi spamlı yorum düşmüyor diye tutturdu benim çalıştığım işletmeye düşmesi lazım diyor . 3 farklı yurtdışı işletmesinde denedim bende hepsinde düştü hala inanmıyor işletmesinin spamlı olduğunu. sonra dedim peki ozaman girmediğiniz hesaplara iade geçeyim uzatmayın dedim. yok girdiğim hesaplara da geçiceksin iade yoska yasal işlemler başlatırım r10 un güvenlik moderatörüyle çalışıyorum eline r10 dan atılma mesajı gelince görürsün diye ithamlarda bulunuyor 1 saat boyunca etmediği küfür kalmadı. aynı şahısla sorun yaşamış olabiliriz ücret iadesi geçip engelledim hesaplar da sende kalsın dedim uzun bi mesaj geçtim yaptığının yanlış olduğuyla ilgili ücret iadesi geçip özür dilemiş :d. devamlı müşteriler dışında çalışınca böyle durumlar olabiliyor takmayın sizde hocam baş ağrıtırlar sadece