karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biri %99 ihtimalle r10da web siteme denk gelip aynı kelimede 2 site oluşturmuş com ve net domainli ama bu kadarda benzetmezsin be kardeşim domainin sonuna ufak bir cümle ekleyip yayına almışsın pek hoş değil yani.
bu konuyu okuyacaksın büyük ihtimal iki siteni de çöp edeceğimi bilmeni isterim )
Ah hocam ah tarayıcınızı açık unutsanız ana domaininizi kendisine transfer edecekler var imzada, konunuzda sitenizi bulamadım bu efbiaycılar nerden bulmuş da yapmış